Le damos la Bienvenida a Aula Cesga.

 

Aula Cesga es la plataforma de e-learning del Centro de Supercomputación de Galicia (CESGA). El CESGA es el centro de cálculo, comunicaciones de altas prestaciones y servicios avanzados de la Comunidad Científica Gallega, sistema académico universitario y del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC).

Si desea más información sobre el CESGA, nuestras actividades en e-learning, Cálculo intensivo, Comunicaciones y otras áreas, visite nuestra web

Centro de Supercomputación de Galicia

Aula Cesga es un entorno para la formación, trabajo en equipo y experiencias de innovación y investigación en educación. Para poder usarlo es necesario pertenecer a la comunidad educativa gallega o al CSIC, o participar en actividades de I+D+i con el CESGA.

Para entrar en un curso, necesita saber su nombre de usuario y la contraseña de acceso. Si no recuerda alguno de estos datos, pulse en el enlace "Ha olvidado su contraseña" a la derecha.

Descargue la documentación sobre Aula Cesga (manuales de profesor), ejemplos de uso o consultas del foro en el Curso de Axuda Aula Cesga, accesible para todos los profesores de la plataforma.

 

 

  • Consulta o estado do servizo de Aula CESGA

    Se tes problemas para acceder ao servizo de Aula CESGA, por favor consulta o noso Twitter https://twitter.com/elearningcesga  ou Facebook https://www.facebook.com/elearningcesga/ onde podedes facer un seguemento do estado do servizo en tempo real. Tamén podedes enviarnos un e-mail a e-learning@cesga.es

     

  • APP de Aula Cesga para Android

    Dende o teu móbil Android podes descargar a APP de Aula Cesga para obter un acceso mellor á plataforma que dende o navegador web cando esteas consultando o teu curso dende o móbil. Busca "aula cesga" no Google Play ou pulsa aquí.

  • Estamos en Facebook e Twitter!

    Contamos cunha Facebook da Área de E-learning do CESGA. Invitámosvos a seguila para estar informados das novedades da Aula Cesga e as actividades e servizos do CESGA en e-learning e colaboración. Se prefires seguirnos por Twitter: @elearningcesga. Agardámosvos!!!